Naručite telefonom +381 ‎63 551 333 08-16h

Dostava u roku od 24-48 sati. Poštarina 300 dinara

[ 0 ] artikala
Trenutno je prazna korpica.

Povrat robe


Speed Cube internet prodavnica
svojim kupcima nudi nove i originalne proizvode, i stoji iza istih. Jako se trudimo da sve proizvode prikažemo što adekvatnije kako bi ste stekli jasnu sliku o artiklu koji naručujete, njegovom izgledu, funkcijama i ambalaži.  Trudimo se  da pre slanja proverimo ispravnost svakog artikla, i da sve bude kako treba. ali uvek postoji mogućnost da nešto bude naopako.

Iz tih naopako razloga  nudimo svojim kupcima mogućnost zamene artikla ili povrat novca u punom iznosu artikla.  Ukoliko niste zadovoljni dobijenim artiklom (daleko bilo), ili nešto ne funkcioniše (daleko bilo)  potrebno je da nas kontatirate u roku od 14 dana od prijema paketa, kako bi smo vam dali detaljne instrukcije, odnosno kako bi smo dogovorili dan i način slanja povrata artikla, dostavu zamene ili novca.

Ovaj period od dve nedelje nije vreme garancije na vaš proizvod, već jednostavna mogućnost povrata uz što bi rekli Amerikanci: No kveščons askd!
Garancija na proizvode zavisi od konkretnog proizvoda i traje 90 dana.

U slučaju da je paket oštećen u transportu, što se dešava extremno retko, ali zna da se desi, potrebno je da nas kontaktirate odmah po prijemu paketa, a najkasnije u roku od 3 dana od prijema kako bi smo mogli adekvatno intervenisati i rešiti problem. Za sva oštećenja artikala koja nastanu u transportu, a nisu prijavljena u roku od 3 dana, nismo u mogućnosti snositi odgovornost, niti vam pomoći, jer transportno osiguranje neće priznati faul.

Potrebno je da sačuvate komponentu, svu potrebnu dokumentaciju, ambalažu i kopiju fiskalnog računa kojim se potvrđuje kupovina na Speed Cube web prodavnici.
Bilo da se radi o fabrički neispravnoj komponenti ili oštećenju u transportu stojimo vam na raspolaganju.

Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja neće biti preuzete već  će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.

U slučaju da je povrat robe opravdan, sve troškove slanja i primanja paketa snosimo mi.
Za detaljnije informacije oko garancije pogledajte u ugovoru o kupovini.